Інформацію про скрутне становище поширили у соцмережах.

Пасажири літака авіакомпанії YanAir YE 5662 сполученням Бургас – Київ повідомили 24 Каналу, що лайнер мав вилетіти за розкладом о 9:30 ранку ще 15 липня. З того часу рейс відкладали кілька разів. Квитки на рейс були продані в тому числі туроператором JoinUp.

Посольство України в Болгарії робить все можливе, щоб пасажири повернулися додому.

Громадяни України більше доби провели у зоні вильоту. Серед пасажирів – маленькі та дуже маленькі діти, люди похилого віку, багатодітні мами. Ніч діти провели на руках батьків або взагалі де доведеться.

Обращаюсь, в основном, к журналистам, которые дружат со мной в фб. Ровно сутки 150 украинцев сидят в аэропорту Бургас, ...

Опубліковано Oksana Novitskaya 15 липня 2016 р.


Офіційно туроператор JoinUp та перевізник YanAir повідомили, що затримка рейсу пов'язана із поломкою борта. Згодом пасажири дізналися, що літак не підлягає ремонту.

Вдень 16 липня частина пасажирів змогла вилетіти з Болгарії, а тим, хто залишився, "сказали чекати".

Заступник міністра інфраструктури України Юрій Лавренюк повідомив, що керівництво YanAir у аеропорту "Бориспіль" надало офіційний коментар з цього приводу.

"Літак, який перебуває в Бургасі, наразі ремонтують, це у першу чергу пов'язано з метою забезпечення безпеки пасажирів. Замість нього частину пасажирів вранці 16 липня доставили до "Борисполя" іншим бортом. Решта пасажирів має бути доставлена найближчим часом. Ситуація з цього приводу перебуває на контролі у керівництва МІУ та Державіаслужби", – заявив Лавренюк.


Він додав, що до керівництва авіакомпанії YanAir буде вжито жорсткі заходи реагування.