4-дверний седан, якому судилося стати черговим "народним автомобілем" коштував немало - 5,5 тисяч рублів. Однак, копійка і справді стала народною. Аж до 2012 року з конвеєра зійшло майже 5 мільйонів автомобілів ВАЗ-2101.

Історія копійки сягає берегів Італії. В 60 роках у Радянському Союзі постала необхідність створення нового народного автомобіля. Однак, ресурсів на термінову розробку машини не було, тож довелося купувати готову модель. 1965 року Москва уклала угоду з компанією ФІАТ про купівлю ліцензії. А вже через 2 роки почали будівництво заводу.

І хоча дороги на території колишнього союзу суттєво кращими не стали, але умільці й далі продовжують модифікувати "копійку". І тут фантазія не обмежується вже звичними тонованими вікнами.