Його потенціал першим оцінив керівник УРСР Микита Хрущов – з висоти пташиного польоту скидати на поля зерно чи добрива. В народі Ан-2 миттєво прозвали кукурузником. Та цей планер не обмежувався роботою з аграріями.

На колесах, лижах і поплавках він перевозив вантажі і людей, допомагав газопровідникам Крайньої Півночі, сідав на криги Арктики й Антарктиди. Хто б міг подумати, що вже перше творіння Антонова стане таким успішним – АН 2 – випускали понад 50 років, а це безпрецедентний рекорд в історії авіації. Втім таких рекордів конструктурське бюро Антонова назбирає чимало.

Освоївшись у Києві, конструкторське бюро вже за 2 роки презентувало ще одну новинку – Ан-8 транспортний літак, який журналісти охрестили "летючим китом". Він міг взяти на борт 10 тонн вантажу або ж 40 десантників у повному обмундируванні. Далі більше. АН-12, який міг перевозити до 20 тонн військової техніки, разом з тим був настільки піддатливим в управлінні, що його можна було посадити на дрейфуючу крижину.

Довірили киянам спроектувати й пасажирський літак. Швидкісний АН-24 здійснював у Радянському Союзі понад третину усього пасажиропотоку. Вже згодом про Антонова говоритиме увесь світ. У 65 році в французькому аеропорту Ля Бурже граційно приземлився велетень АН-22 "Антей". На той час перший у світі супергігант, що міг перевозити 720 пасажирів.

Одна з французьких газет назве його летючим собором: за велетенські розміри і елегантність, а газета "Times" голослівно напише, що "завдяки цьому літаку Радянський Союз випередив всі інші країни в авіабудуванні щонайменше на 2 роки". На рахунку "Антея" 15 світових рекордів і 200 тисяч жителів Сомалі вивезених із районів засухи.

За 20 років Паризький авіакосмічний салон знову приголомшено оглядатиме дітище киян – Ан-124 "Руслан". У вантажному відсіку було стільки місця, що могли роз'їхатись 2 автобуси.

І нарешті остання розробка антонівців. Велетень з романтичною назвою "Мрія" – найбільший вантажний літак, що коли-небудь здіймався в повітря. Перелічувати рекорди цього літака марно. Їх 240. В нього можна запакувати 250 тонн вантажу або навіть корпус Боїнга-737. На сьогодні Ан-225 створений в єдиному екземплярі.