Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Активіста засудили до 5 років за вимагання хабара в сина Януковича

14:43, 16 липня 2012 5789 Читать новость на русском
Костянтин Лавров під час оголошення вироку суду
Костянтин Лавров під час оголошення вироку суду / novosti.dn.ua

Активіста громадської організації "Громадянська сила" Костянтина Лаврова засудили до 5 років ув'язнення за вимагання 7 тисяч доларів у корпорації МАКО.

Відповідне рішення виніс Ворошиловський районний суд. Суддя Переверзєва заявила, що провину активіста встановлено в повній мірі.

Сам засуджений з вироком не погодився. Він підкреслив, що не бачить своєї провини і вважає аргументи прокуратури надуманими. Також він попросив врахувати, що у нього двоє неповнолітніх дітей. Суддя заявила, що обставин, які пом'якшують вирок, не встановлено.

Костянтин Лавров виступає проти висотного будинку на місці готелю "Дружба". Будівництвом займається корпорація МАКО, президентом якої є син Президента України Олександр Янукович.

20 червня 2011 року правоохоронці встановили факт вимагання 7 тисяч доларів за припинення акцій протесту проти будівництва на місці готелю "Дружба".

Лавров розповів, що слідчі вилучили в нього комп'ютер, в якому вони хотіли знайти докази причетності до листівок з образами на адресу президента корпорації МАКО Олександра Януковича. Але таких доказів слідчі не знайшли.

Джерело: novosti.dn.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук