Про роботу Центру координації оперативної допомоги армії і гарячу лінію допомоги

— Коли створювали гарячу лінію, її створювали для спілкування з волонтерами і вирішення оперативних питань пов’язаних з фронтом. Коли лінію розмістили на сайті Міноборони, вона активно працювала до листопада. Ми пережили найскладніші моменти війни. Ми не були готові морально та психологічно до того, з чим стикнулись, але тим не менш допомогли військовим і їх родичам.

Про постанову Кабміну, згідно з якою волонтери повинні працювати з Міноборони

— Я вважаю, що цей закон було прийнято необдумано. Він не обговорювався ні з волонтерами, ні з волонтерськими організаціями. Нас поставили перед фактом. Другий рік намагаються створити реєстр волонтерів, щоб справді розділити псевдоволонтерів від волонтерів, які співпрацюють з МО та іншими організаціями. Наскільки правильний цей закон мені важко сказати, тому що Кабмін має облегшити роботу Міноборони у багатьох напрямках – у закупівлях, тендерних процедурах, реалізації проектів. А він навпаки затримує рішення цих проблем.

Проблема нестачі фінансів

— Необхідно щоб у зоні АТО всі питання вирішувались за законами військового часу, тоді будуть фінанси.

Про нові проекти

— Зараз навчаємо військових наданню долікарської допомоги. Є багато мирного населення в зоні АТО, які також мають знати, як себе поводити у екстремальних ситуаціях. Наша задача підтримати їх психологічно, бо це люди які живуть у стані війни 1,5 року. Зараз працюємо над цим.