Завдяки радикальному скороченню витрат, обережності при наймі персоналу, а також збільшенню капіталовкладень в період відновлення в США і активного розширення бізнесу в інших країнах, великі компанії істотно поліпшили своє фінансове становище.

"Американські компанії стали більш економними, скупими і голодними", - каже Сун Вон Сон, колишній головний економіст банку Wells Fargo.

Якщо в 2007 році середня виручка на одного працівника становила 378 тисяч доларів, то в минулому році – 420 тисяч доларів.

Що стосується капіталовкладень, активно нарощувати їх компанії стали нещодавно; в 2009 і 2010 роках їх сукупний обсяг був нижче, ніж у 2007 році, але в минулому перевищив докризовий рівень на 16,3%.

В цілому, компанії з S&P 500 збільшили інвестиції в 2011 році на 19% (проти 9% в 2010 році).

Крім того, оптимізму багатьом великим компаніям додає транснаціональний характер їх діяльності. Так, виручка McDonald's і Starbucks знизилася в 2009 році, але потім відновилася завдяки швидкому зростанню продажів за межами США.