В Україні "сараї" бізнес-класу не дуже полюбляють. У нас покупці дорогих автомобілів керуються принципом - серйозне авто обов'язково має бути седаном. І дарма.

Дизайн, комфорт, технічна частина A6 Avant не поступаються седану. Навіть навпаки. Видовжена і заокруглена форма додає елегантному стилю спортивних ноток. Салон одразу здається світлішим та просторішим.

Перше враження - не оманливе, над головою дійсно більше місця, а додаткові задні вікна забезпечують краще освітлення. І, що головне - багажник. Склавши задні сидіння, Avant можна перетворити на фургон з безрозмірною прірвою замість салону.

1650 літрів. Цього з лихвою достатньо, аби обставити універсал BMW 5-ої серії. Хоча, чемпіоном і надалі є "сарай" Mercedes E-Class. До слова, для перевезення великих вантажів найкраще підійде версія з фірмовим повним приводом Quattro.

А двигунів у нового універсала - аж 10, на будь-який смак. Базовий дволітровий бензиновий агрегат розвиває 170 конячок, і це вже непогано. Але найкращий у гамі - трилітровий турбодизель, потужністю 313 сил. Такий "сарай" має воістину спорткарівську динаміку - "сотня" за 5,4 с.

Продажі автомобіля у Європі стартують наприкінці року. Ціни починаються з позначки 41 000 євро. І це невесела новина для конкурентів. Базові версії універсалів BMW та Mercedes коштують на 2 000 дорожче.