Позитивну динаміку демонструють лише елітні авто – через особливості менталітету росіян.

Російська ментальність передбачає, що автомобіль це предмет розкоші. Це не засіб пересування. Тому росіянин може дозволити собі винаймати кімнату в 5-поверховій хрущовці в комуналці, жити дуже бідно, але при цьому їздити на автомобілі Ауді. Адже те, як я їжджу бачать всі, те, як я живу, не бачить ніхто,
— зазначає головний виконавчий директор Представництва Rolf у Росії.

Певний час обвал продажів стримували білоруси і казахи: через дешевий рубль і відносну стабільність своїх нацвалют вони купували в Росії машини дешевше і продавали їх вдома дорожче. Але тепер таких перекупників все менше. Експерти прогнозують, що скорочення автомобільного ринку триватиме, адже він ще не досягнув свого дна.