Volkswagen NMC

Компанія Volkswagen представила концепт нового середньорозмірного чотиридверного купе. Дебютанта так і назвали — New Midsize Coupe.

Насправді ж це Jetta останнього покоління, якій заокруглили дах ззаду і встановили нові фари. За тим же рецептом раніше перетворили звичайний Passat на чотиридверне купе СС.

Взули концепт в ефектні 20-дюймові колеса, а пофарбували в унікальний яскраво-червоний колір. Під капотом опинився стандартний “фольксвагенівський” бензиновий турбодвигун, об'ємом 2 літри, потужністю 220 конячок.

Він здатний розігнати чотиридверку до "сотні" за 6,5 секунд, а максимальна швидкість перевищує 240 кілометрів на годину.

За словами Volkswagen, NMC довго не залишатиметься концептом. У продажу авто з'явиться у 2015-2016 роках — залежно від ринку — під назвою Volkswagen Jetta CC.

Seat Toledo

В Україні стартували продажі нового Seat Toledo. Автомобіль кардинально відрізняється від попередників. Так, перед цим Toledo виступав в іпостасі компактвена, раніше був хетчбеком, а ще раніше — седаном. Ну, а зараз це перелицьована Skoda Rapid — порівняно компактний ліфтбек з просторим салоном і великим багажником.

Щоправда, коштує іспанець дорожче від чеха — від 220,5 тисяч гривень. Однак уже в базі Toledo оснащений турбодвигуном 1.2, тоді як Rapid — слабеньким атмосферником.

Також у гамі двигунів є старий-добрий 1.6-літровий бензиновий "атмосферник" та 1.4-літровий турбоагрегат, який розганяє новинку до "сотні" за 9,5 секунд.

Останній працює виключно з "роботом" DSG. Коштує такий Toledo чималі 295 тисяч гривень.

Крім того, є модифікація і з турбодизелем 1.6. Ціна — від 231,5 тисяч гривень.

Антибруд для Nissan

Nissan навчила автомобіль протистояти бруду. У європейському технічному центрі компанії випробовують новітнє гідро- та олеофобне покриття на базі нано-технології Ultra-Ever Dry. Оброблений цією речовиною кузов буквально відштовхує воду, багнюку і навіть мастило, чого неможливо досягти за допомогою звичайних автополіролей.

А працює новинка за унікальним принципом. Між лакофарбовим покриттям і брудом створюється тонкий шар повітря, який і не дозволяє їм дотикатися. Як наслідок, на обробленій поверхні нічого не затримується.

Важливо, що цю технологію розробила стороння компанія UltraTech International. А Nissan лише намагається впровадити її у процес виробництва автомобілів, а в перспективі — включити в комплекс післяпродажного обслуговування. Щоправда, коли це трапиться, поки сказати складно.