Титул "найм'язистішого" суперседан отримав завдяки 4.4-літровій V-подібній "вісімці" з двома турбінами. Двигун розвиває 560 конячок та 680 Нм обертового моменту. Увесь цей табун традиційно передається на задній привід завдяки новому семиступінчатому "роботу".

Виходить, на сьогодні M5 ще й найпотужніший автомобіль у класі. Наприклад, Mercedes E63 AMG видає 525 конячок, а Jaguar XFR - ще менше. Але попереду дебют нової Audi RS6, тоді й побачимо.

Динамічні характеристики? 4,4 секунди до "сотні". Тобто "Бімер" швидший від "Ягуара" на півсекунди, а от з "Мерсом" - ніздря в ніздрю. Максимальна швидкість "Емки" обмежена на позначці 250 км/год.

Попри драматичні цифри та яскраву зовнішність, інтер'єр може розчарувати. Окрім важеля перемикання режимів "робота", логотипів "М" та оригінальних крісел - у салоні ніякої інтриги. Оснащення - типове для "п'ятірки": система стабілізації, шість подушок безпеки, чотиризонний "клімат", простенька аудіосистема.

Нова "Емка" довша та ширша від стандартного седана 5-ої серії. Але на комфорті пасажирів це ніяк не позначилось. Місця і без того достатньо. Відверто кажучи, сидячи всередині, можна подумати, що знаходишся в лімузині, а не в спорткарі.

Але лише за умови, що водій вибрав режим роботи підвіски Comfort. У Sport і тим більше у Sport Plus кожна ямка боляче віддаватиме на п'яту точку та зуби. Зате поведінка "Емки" на високих швидкостях та в поворотах - просто еталонна. І це попри чималі габарити авто та масу в 1870 кг.

Продажі нового суперседана BMW стартують взимку. Ціна сягатиме $150 000.