Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Британський комітет рекламних стандартів дозволив використовувати оголену королеву в рекламі

16:36, 27 серпня 2010 313
Єлизавета ІІ
Єлизавета ІІ

Комітет рекламних стандартів Великобританії (ASA) відхилив скаргу на рекламу, в якій королева Єлизавета II була зображена оголеною.

На думку ASA, образ оголеної королеви прийнятний для політичної сатири, яка містилася в рекламі.

Намальоване зображення Єлизавети II використали в рекламі розпродажу в мережі побутової техніки Bond and Bond, яка була присвячена святкуванню Дня народження королеви. Ця реклама викликала низку скарг, автори яких стверджували, що настільки грубо поводитися з образом королеви — неприйнятно.

Компанія Noel Leeming Group Ltd, яка є автором цієї реклами, не погодилася із звинуваченнями, заявивши, що більшість новозеландців, які бачили цю рекламу, сприйняли її з гумором.

Джерело: Лента.Ру
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук