Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Букімгемський палац вдруге заперечив інформацію про походеньки принца Ендрю

Принц Ендрю
Принц Ендрю / kasjauns

Офіційні представники Букінгемського палацу заявили, що інформація про нібито сексуальні стосунки герцога Йоркського з неповнолітньою дівчиною не має під собою жодних підстав.

Про це повідомляє російська служба BBC.

Як стало відомо раніше, ім'я принца Ендрю з'явилося в документах, пов'язаних з розслідуваннями, які проводяться в США щодо фінансиста Джеффрі Епстіна.

У ході розслідування неназвана жінка подала до суду, заявивши, що Епстіна примушував її займатися сексом з принцом Ендрю.

Це вже друга заява Букінгемського палацу у цій справі, хоча зазвичай його представники відмовляються від будь-яких коментарів на теми особистого життя членів королівської сім'ї.

У неділю видання Mail On Sunday повідомило, що позивачку звуть Вірджинія Робертс.

BBC не вдалося підтвердити дані про її особистість.

Принц Ендрю - п'ятий у списку спадкоємців британського престолу.

Друга заява Букінгемського палацу стало реакцією на численні статті, присвячені скандалу навколо цієї справи, опубліковані в недільній пресі.

Багато видань публікують фотографії, на яких, як стверджується, відображений принц в компанії юної дівчини.

Як відомо, британського принца Ендрю, герцога Йоркського, звинуватили у сексуальних контактах з неповнолітніми.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук