Його оператори працюють цілодобово. За місяць в середньому отримують близько 120 тисяч дзвінків. При цьому, очікування з'єднання, за цей рік, скоротилося вдвічі.

"Ми поліпшили доступність для наших абонентів, тепер до нас додзвонитися набагато легше. Абонент тепер чекає близько 20-30 секунд до з'єднання з оператором. Також, за різними показниками, ми бачимо, що абоненти більш задоволені тим, як ми їх обслуговуємо в своєму call-центрі", сказав керівник департаменту інформаційного обслуговування абонентів компанії ВОЛЯ Антон Маслов.

За рік кількість операторів call-центру зросла до 200 співробітників. Серед них чимало молоді. Компанія ВОЛЯ виплачує спеціалістам пристойну зарплату та безкоштовно перенавчає.

"Це створення нових робочих місць в місті, це інвестиція в майбутнє Західного регіону і, природно, для поліпшення якості послуг для наших абонентів. Для того, що б вчасно і з хорошим рівнем сервісу відповідати на всі дзвінки наших абонентів", розповів директор з регіонального розвитку компанії ВОЛЯ Михайло Дмитриченко.

Загалом у компанії ВОЛЯ нині працює близько 2 тисяч співробітників, а її послугами користується майже півтора мільйона абонентів. Аби і надалі розширювати можливості та поліпшувати якість роботи, компанія планує суттєво збільшити інвестиції у свій розвиток і у 2018 році.