Загалом, десь так і є. Кожна наступна модель ззовні лише трохи відрізняється від попередника. Це називається спадковість поколінь і це ж забезпечує стовідсоткову впізнаваність.

Але суть в іншому - в цифрах. Адже кожен новий Porsche - більший, потужніший, швидший, а тепер ще й легший.

Перед вами - абсолютно новий Cayman: найдоступніший у всіх аспектах Porsche. Це один з найкращих автомобілів у світі в керованості. Він вибачає новачку всі помилки і забезпечує неймовірне задоволення від водіння.

Нова купешка, передусім, стала довшою на 35 мм, але і легшою приблизно на 40 кг! А все завдяки тому, що шасі ледь не наполовину виготовили з алюмінію.

Двигунів у гамі два, і обидва нові. Це рядні "шістки" об'ємом 2.7 та 3.4. Вони, хоча й поступаються попередникам в об'ємі, зате мають додаткові 10 конячок. І характери у них жвавіші - пік потужності наступає лише при 7 400 об/хв.

Трохи згодом гаму поповнить ще один 4-циліндровий турбодвигун 2.5. Але нехай скромний як на Porsche об'єм не спантеличує. За попередніми даними, потужна турбіна видуватиме з нього 350 сил!

Для нового Cayman доступні шестиступінчата механіка і семидіапазонний преселективний робот. Особливість останньої коробки в тому, що вона може самостійно переходити на нейтральну передачу в режимі накату. А це дозволить економити до літра пального на "сотню". Якщо це для когось важливо.

Значно вагоміше те, що з цією коробкою Cayman має кращу динаміку. Так, топова модель з механікою долає "сотню" за 5 секунд, а з "роботом" аж на 0,1 с швидше!

Продажі нового Porsche Cayman стартують навесні 2013-го року. За базову версію проситимуть орієнтовно $54 тис.

РОЗМІРИ І МАСА
довжина 4 380 мм
ширина 1 801 мм
висота 1 295 мм
колісна база 2 475 мм
маса 1310 - 1350 кг

ДВИГУНИ
бензиновий 2.7 275 к.с., 290 Н•м
бензиновий 3.4 325 к.с., 365 Н•м
бензиновий 2.5Т ~350 к.с., 500 Н•м

ТРАНСМІСІЇ
6МКПП, "робот" PDK 7 ст.
задній привід

ДИНАМІКА
Cayman S Sport Chrono
розгін 0-100 км/год 4,7 с
макс.швидкість 280 км/год

ЦІНА
$54 000 - 99 000