• укр
  • рус
Архів
Курси валют
+12°
+22° +22°
  • завтра
    +22° / +14°
  • п’ятниця
    +22° / +14°
  • субота
    +22° / +14°
youtube @24
Loading...
google @24
vkontakte @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Дивись онлайн онлайн
укр
Для можливості перегляду онлайну потрібно встановити Adobe Flash

Через неефективну роботу "Укрзалізниці" держбюджет може недоотримати мільярди гривень, – експерт

Залізничні перевезення
Залізничні перевезення / galtrans.lviv.ua

У серпні оборот вантажопотоків "Укрзалізниці" по товарах гірничо-металургійного комплексу впав на 10%. І це, перш за все, через прогалини в роботі транспортного монополіста.

При цьому близько 50% вантажопотоку "Укрзалізниці" це саме вантажі ГМК. Така ситуація може призвести до недоотримання українською економікою колосальних сум, заявив президент об'єднання "Укрметалургпром" Олександр Каленков.

"Починаючи з серпня фактично на 10% впав товарообіг вантажопотоків "Укрзалізниці" по товарах гірничо-металургійного комплексу. Що це для економіки країни? Це близько 70 млн доларів втрат щомісяця. Тобто два мільярди гривень. Це валютні надходження, це надходження до бюджету", повідомив Каленков.

Крім того, народний депутат Олександр Вілкул заявив, що з вини "Укрзалізниці" сьогодні до Європейського ринку не доходить продукт Криворізьких ГЗК високоякісний залізорудний концентрат. Це завдає удар по українській економіці, підприємствам і їх співробітникам.

"Криворізькі ГЗК, а це не просто машинні механізми, це десятки тисяч людей, це мільярдні податки в бюджет. Вони виробляють новий товар високоякісний залізорудний концентрат, який сьогодні не можуть поставити в Європу через залізницю", заявив депутат.

За словами експертів, зараз на кону знаходиться репутація України на міжнародному ринку. На їхню думку, "Укрзалізниці" варто провести ревізію вагонів, закупити дизельне паливо, комплектуючі і налагодити менеджмент якомога швидше.

"Повинен бути півторамісячний запас дизельного палива. А у нас тут палива взагалі немає. Замість цього незрозуміло навіщо залізниця збирає вже більше 300 тисяч тонн металобрухту, який, напевно, хоче взяти і продати потім на експорт, незважаючи на те, що в української металургії не вистачає металобрухту, і через це простоюють підприємства", резюмував Вілкул.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter

powered by lun.ua
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО 24 Радіо 24
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2015, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук