Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Через розірване транспортне сполучення зменшується виробництво вітчизняного ГМК, – експерти

Сергій Біленький
Сергій Біленький

Металурги знову змушені бити на сполох через проблеми із залізничним сполученням – на цей раз через величезні затори з вантажами на лінії розмежування між неконтрольованою територією і рештою України.

Через розірване транспортне сполучення зменшуються обсяги виробництва вітчизняного ГМК. Написав на своїй сторінці в Facebook голова Федерації металургів України Сергій Біленький.

Експерт вказує, що ж/д перегони знизили свою загальну пропускну здатність, що призведе до зниження виробництва металу.

"Раніше металурги Маріуполя неодноразово акцентували увагу на незадовільну ситуацію з вантажними перевезеннями на відрізку "Камиш – Зоря – Волноваха", де замість анонсованих залізницею 16 вантажних поїздів на добу ледь пропускають 12-13, через що комбінати вже 2 роки не можуть відновити виробництво. Тепер ситуація погіршилася і на іншому напрямку – на відрізку "Ясинувата – Скотовате", який є ключовим для таких комбінатів як Донецьксталь, Єнакіївський МЗ і його Макіївської філії", – пише Біленький.

Також, на його думку, на виробництві негативно відбивається рішення про пріоритетності вантажів на користь енергетичного вугілля.

"На тлі збільшення перевезень енергетичного вугілля протягом останніх тижнів має місце зниження пропускної здатності цього відрізка – на 5% від рівня липня 2016 (при цьому навіть в липні він "пропускав" близько 12 поїздів з 15 можливих!), А через введення пріоритизації на користь енергетичного вугілля реальне зменшення перевезень вантажів для металургів вже досягло -15% (і це без урахування простою протягом 18-19 серпня, коли не було руху через пошкодження контактної мережі)", – вказує експерт.

Глава федерації металургів вказує, що така ситуація – черговий удар по українському експорту і курсу гривні і вимагає термінового втручання на найвищому державному рівні.

"Меткомбінати, розташовані на непідконтрольній території (платять податки в бюджет України, валютна виручка яких йде на поповнення валютних резервів України), з початку серпня вимушено скоротили виробництво чавуну майже на 20%, з яких на 10% за час, поки перегін "Ясинувата – Скотовате" працював. А це – черговий удар по українському експорту і курсу гривні. Укрзалізниця не виконує покладені на неї державою функції і продовжує гальмувати відновлення промислового виробництва в Україні. Потрібне термінове втручання на найвищому державному рівні!"

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук