Досягнути цю мету можна буде в кінцевому підсумку за рахунок інтересів Opel.


"У середньостроковій перспективі ми маємо намір довести обсяг продажів у Німеччині до 45-60 тис. автомобілів", - повідомив глава Chevrolet Deutschland Штеффен Рашіг.

На цей рівень його компанія вийде не раніше 2014-го, але і не пізніше 2016 р. Зараз Chevrolet, використовуючи агресивну цінову політику, веде в Німеччині боротьбу проти давно і добре зарекомендованих на цьому ринку традиційних марок, у тому числі і проти Opel. У минулому році Chevrolet Deutschland реалізувала у ФРН майже 24,5 тис. авто цієї марки, що відповідає частці ринку всього в 0,8%.

Opel продав своїх автомобілів майже в десять разів більше (233,5 тис. штук), зайнявши 8,0% ринку Німеччини. За результатами поточного року автомобілебудівник з Рюссельсхайм поки залишається на колишньому рівні, а Chevrolet, продемонструвала тенденцію зростання, зуміла до травня свою частку ринку трохи збільшити, довівши її до 0,9%.

Шеф Chevrolet Deutschland Штеффен Рашіг повідомив також, що сподівається продати в нинішньому році 32 тис. авто, "а може, й на пару тисяч більше".