Про це йдеться в результатах нового опитування Міжнародного кадрового порталу hh.ua.

Професіоналізм працівників безпосередньо впливає на успіх компанії та бізнесу в цілому. З цієї причини чимало роботодавців не шкодують часу й грошей на внутрішнє навчання свого персоналу. Адже виростити потрібного спеціаліста у себе в компанії простіше й дешевше, ніж шукати на ринку. Варто враховувати і той факт, що турбота компанії про співробітника напряму впливає на його мотивацію і, як наслідок, на результати його праці.

Як показало опитування hh.ua, понад третина компаній в Україні запустили й успішно реалізують програми внутрішнього дистанційного навчання для співробітників. Практично в кожному шостому офісі зараз таких програм немає, але їхній запуск заплановано найближчим часом. 1 із 20 роботодавців зізнався, що був змушений припинити таку навчальну програму з початком кризи. Ще 2 із 5 заявили, що таких програм в них ніколи не було.

Такі програми не лише підвищують професійний рівень працівників, а й впливають на їх адаптацію в компанії. 2 з 5 компаній запустили програму з метою навчання співробітників потрібним професійним навичкам. А більше третини таким чином дають можливість пройти вступне навчання новим працівникам. І тільки в кожній шостій компанії з допомогою спілкування через комп’ютер та Інтернет проводять психологічні тренінги, зокрема тайм-менеджмент, тімбілдінг та підвищення мотивації.

Також є компанії (третина), які створили спеціальний сайт або інформаційно-пошукову систему. І стільки ж розробили програми для online-тестування знань працівників, а четверта частина компаній активно використовують електронні підручники й презентації.

Такі дані були отримані в результаті опитування, проведеного Дослідницьким центром Міжнародного кадрового порталу hh.ua у лютому 2016 року. В опитуванні взяли участь 122 роботодавця з різних регіонів України.