Про це повідомляє "Інтерфакс-Україна" з посиланням на Bloomberg.

У 2013 році жертвами аварії літаків стало 220 осіб, причому кількість аварій за участю літаків місткістю більше 14 пасажирів в останні два роки була однаковою (по 10 в 2013 і 2014 роках).

Три чверті усіх жертв авіакатастроф в 2014 році загинули у трьох найбільших аваріях за участю літаків південноазіатських перевізників: 227 людей зникли безвісти над Індійським океаном в березні разом з Boeing 777, що виконував рейс MH370 компанії Malaysian Air; 283 людини знаходилися в лайнері тієї ж моделі тієї ж компанії, збитому над Україною в липні; ще 155 зазнали катастрофи у вузько-фюзеляжному A320 індонезійського лоукостера AirAsia в грудні.

Цікаво, що всі три катастрофи не отримали вичерпного пояснення їх причин і у всіх випадках літаки летіли на крейсерській висоті, що вважається найбільш безпечним етапом польоту. За даними компанії Boeing, на цей етап припадає в середньому лише 10% авіакатастроф, тоді як при приземленні відбувається 47% аварій.

Крім того, всі три літаки були відносно новими лайнерами: березневе зникнення лайнера стало першим випадком за участю Boeing 777 з великим числом жертв (пасажири рейсу MH370 досі вважаються зниклими безвісти), а A320, що впав у Яванске море, був побудований в 2008 році.

До слова, індонезійським рятувальникам, які займаються пошуками уламків літака Airbus A320-200 авіакомпанії AirAsia, вдалося встановити місцезнаходження другого бортового самописця.