Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Чому комісія, яка обирає держслужбовців, старанно приховує свою діяльність: розслідування

У програмі журналістських розслідувань "Схеми. Корупція в деталях" спеціально для 24 Каналу від "Радіо "Свободи" та Першого суспільного каналу — журналісти продовжують стежити за тим, як спеціально створена комісія обирає керівників у різні державні органи.

Зокрема, комісія віддала найвищі бали та обрала переможцем конкурсу на посаду голови Миколаївської облдержамдімінстарції – депутата Олексія Савченка, попри те, що він припустився численних помилок у своїй письмовій презентації, а тест із 40 складних питань склав блискавично швидко – всього за 6 хвилин.

Після виходу відповідного сюжету Савченко і далі керує Миколаївщиною, а комісія у цьому ж складі продовжує обирати тих, хто керуватиме країною.

Читайте також: Журналісти показали "Фортецю", в якій живе Аваков

Щоправда, комісія, яка обирає держслужбовців категорії "А", змінила правила конкурсу, ускладнила порядок допуску журналістів на засідання і закрила документацію, яка стосується конкурсу, зокрема щодо голосування членів комісії та письмових робіт кандидатів.

Засекречення конкурсної документації дозволить й надалі обирати на керівні посади людей із корупційним шлейфом.

Хто і чому не допускає журналістів до висвітлення роботи комісії – дивіться у розслідуванні.

Джерело: 24 Канал
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук