Проте часто продавці вдаються до певних хитрощів, та "розводять" покупців знижками.

Про це заявив президент Клубу професійних перемовників Олег Демчик, пише Gazeta.ua.

"Напередодні знижок інтернет-магазини підвищують ціни. Потім роблять знижки в середньому на третину. Є категорія покупців, які готові купити тільки за знижкою. На них і розраховані такі маркетингові акції. Грають на азарті таких людей. Спершу шалені знижки та розпродажі влаштовували, щоб очистити склади від старого товару. Його вигідніше продати задешево, ніж тримати далі. Зараз інтернет-магазини експлуатують святкові приводи та розпродажі для збільшення продажів", – пояснив експерт.

Читайте також: Коли в Україні відбудеться "Чорна п'ятниця"

Також він порадив не вестись на позитивні відгуки щодо товару, адже найбільш вірогідно вони замовні.

Крім того, купуючи конкретну річ зі знижкою продавець так би мовити нав’язує якусь супровідну річ. Тож вигода від знижки для покупця майже невідчутна.

"Інтернет-магазини нав'язують інші товари до основної покупки: "Разом із цим купують ось це". Щоб уникнути маніпуляцій, варто ретельніше порівнювати ціни на стандартні товари в різних інтернет-магазинах та обережніше ставитися до купівлі супровідних товарів", – радить Демчик.