З самого дитинства Енцо Феррарі мріяв стати оперним співаком. Але через відсутність коштів для навчання був вимушений допомагати батьку – власнику автомобільної майстерні. Успадкувавши бізнес після смерті батька, Енцо не лише ремонтував автомобілі, а і почав збирати свої власні та брати участь у перегонах.

Головною особливістю команди Феррарі було те, що гонщики виступали на власних винаходах Енцо. Кожну машину збирали виключно вручну. Винахідник сам розробляв дизайн і всі технічні параметри майбутнього автомобіля. Адже він, як ніхто інший, відчував, що саме потрібно для перемоги на перегонах.

Читайте також: День в історії. 7 років тому Косово проголосило незалежність від Сербії

З 1947-го року Феррарі з виробництва гоночних автомобілів перейшов на спорт-кари. Традиційна фішка – зображення коня, що став на диби, на фірмовому знаку та насичений яскравий червоний колір автомобілів.

Вдалі конструкторські рішення принесли Енцо багатство та славу. Практично до кінця життя Феррарі вів справи власної компанії, хоч увесь пакет акцій він продав концерну "Фіат".

Зараз автомобілі, до створення яких особисто доклав руку великий конструктор, є легендою. Вартість кожного з них – сотні тисяч євро. Як і десятки років тому, автомобіль "Феррарі" – це ознака статусу, багатства та відмінного смаку.