Стрічка про конфлікт між Фройдом і Юнгом, а також роману між Юнгом та його пацієнткою, дочкою ростовського комерсанта — Сабіною Шпільрейн.

"Багато чого нам відомо з листування між персонажами. В ті часи у Відні пошту доставляли по 5-6 разів на день. Це був такий інтернет до інтернету: якщо ти щось запитував у листі зранку, відповідь приходила вже після обіду. Листів були тисячі, і саме на них заснований сценарій, де історична достовірність дотримана досить точно", — розповів Кроненберг.

Як зазначив режисер, для того, щоб відтворити на екрані ту чи іншу епоху, "недостатньо просто переодягнути акторів у костюми".

"Це якась магія, якою слід навчитися користуватися, а головне — ти ніколи не розумієш, вийшло в тебе чи ні. Багато акторів нездатні перевтілюватися в людей з іншого часу, вони завше мають вигляд, ніби сучасних персонажів вставили в історичний сюжет. Я ж думаю, що колись у людей мізки були влаштовані інакше, й чим далі в минуле — тим більша різниця. Люди часів Олександра Македонського з нашої точки зору — взагалі інопланетяни. У них була інша нервова система, вони інакше ставилися до одягу й інакше його носили", — пояснив режисер.

Участь "Небезпечного методу" у венеціанському конкурсі режисер також пояснив велінням долі — це 68-й фестиваль і Кроненбергу 68 років.