Це завдання глави держави Мінінфраструктури виконати може, однак до прискореного руху досі не готові залізниці, заявив глава відомства Борис Колесніков. За його словами, нині український уряд розглядає можливість закупівлі 25-30 швидкісних потягів.

"На відміну від цивілізованих країн, Україна не має роздільного пасажирського і вантажного руху, що приводить до втрати швидкості, знищення залізничного полотна, тобто ми не можемо запустити сьогодні потяг. Ми можемо купити потяг, який йтиме 300 км. в годину, але йому ніде буде їздити", - каже міністр інфраструктури України Борис Колесніков.

За словами чиновника, ще однією проблемою запуску довгоочікуваного швидкісного руху є низька платоспроможність населення. Тобто рентабельним швидкісний рух буде максимум між Києвом та Донбасом - між найбільш густонаселеними мегаполісами держави, чиє населення є відносно платоспроможним.