В СП сторонам належатиме по 50%, до кінця року в Індії відкриють 50 кав'ярень Starbucks. Через 5 років їх побільшає вдесятеро, приблизно стільки ж закладів компанії зараз діє в Китаї.

“Це історичний день для компаній Starbucks і Tata Global Beverages, оскільки ми створили спільне підприємство. Індійський ринок відкриває перед нами багато можливостей і ми плануємо ними скористатися”, - сказав президент Starbucks в Китаї та Азійсько-тихоокеанському регіоні Джон Калвер.

“В дечому відмінність між розвиненими країнами і країнами, що розвиваються, стирається. І я вважаю, що зараз якраз вдалий час для такого кроку”, - каже віце-президент Tata Global Beverages Крішна Кумар.

Каву для мережі Starbucks постачатиме індійська компанія Tata Coffee, однак оброблятимуть зерна за американськими технологіями. Starbucks і Tata Global Beverages планують інвестувати у спільний бізнес 80 млн дол.

Перша кав'ярня відкриється у серпні-вересні в Мумбаї або Нью-Делі.