"З цією метою тарифи на перевалку роздули до позамежного рівня — за рік з невеликим їх потроїли, — зазначає автор. — І все б нічого, але вони за фактом стали розполохувати клієнтів: перевалка в Одесі вже дорожча, ніж у ряді країн ЄС. Це при тому, що її основною перевагою якраз і була дешева транспортування по трубі, що знижує витрати в порівнянні із залізничним транспортом".

На думку оглядача ZN.ua, робота за принципом "після нас хоч потоп" стає візитною карткою схем на Одеському припортовому заводі.

Крім іншого в статті наголошується, що термінал з перевалки фактично вбивають, що стимулює відхід транзиту вантажів з України. Тим більше що, на думку автора, посилюється інтерес і до перевалки через порти Прибалтики.

"Іншими словами, Україна прискорено втрачає вигоди свого транзитного положення", — йдеться в статті.

Автор матеріалу звертає увагу на те, що головним постраждалим від дій ОПЗ є 100% державний "Укрхімтрансаміак", який керує унікальним і стратегічно важливим для країни аміакопроводом, на якого і перекладаються підвищені тарифи.

"Задирати тарифи, як ОПЗ, він не може, так що на нього і лягають підвищені витрати. Відповідно, виникають проблеми і з засобами для обслуговування та підтримання в належному стані української частини магістрального аміакопроводу. Втім, в розпал "схемономікі" думати про дотримання вимог екологічної безпеки, схоже, нікому", — резюмує автор.