Соціальні психологи проаналізували 600 мільйонів твітів від 2,5 мільйонів користувачів з понад 80 країн світу.

Оскільки багато користувачів Twitter ледь не щохвилини розповідають про те, що роблять і що відчувають, вченим було легко простежити, який настрій у їхніх "піддослідних".

Науковці аналізували контент юзерів, які мали більше 400 твітів. У коротких текстах дослідники шукали слова, якими, зазвичай, маркують емоції.

"Погоджуюсь", "фантастично" і "супер" вказували на позитивний настрій користувача, тоді як "наляканий", "розлючений" чи "боюся" були індикаторами поганого настрою.

Цікаво, що настрій стабільно "опускався" у людей до вечора, незалежно від того, працювали вони чи мали вихідний.

А особливі "вибухи" світової радості на "Твіттері" ставалися на Новий Рік, Різдво, День подяки, Великдень і в день... весілля принца Вільяма та Кейт Мідлтон.

До слова, твіт Обами про перемогу на виборах став найрейтинговішим за всю історію існування мережі мікроблогів.