Не впасти під тиском обставин, значно важче аніж встояти під пресингом опонента.
Ковтнути чемпіонського шампанського набагато легше, аніж довести, що ти його гідний.
Історія вражаючого відродження мало не втраченого таланту - це історія Дженсона Баттона - пілота Формули-1, який змусив її примхливість Фортуну аплодувати стоячи. Жага швидкості з народження закладена у генах Дженса. Батько Баттона - Джон - також гонщик. Тож, мить коли "Старий" подарує чаду перший карт за замовчуванням була питанням часу.

Доформульна кар'єра Дженсона складалась просто ідеально

І от у 91-му 11-річний Баттон виграв усі 34 гонки картингового чемпіонату Великобританії. Д. Та тільки-но сягнув вершини автоспорту, голова пішла обертом. “Вільямс”,.. “Бенеттон”, що став “Рено”, БАР, який перетворився у “Хонду”...

Легковажний Баттон неодноразово підписував контракти одночасно з кількома командами. Не зникав із шпальт жовтої преси, яка за щось та й нагородила репутацією гульвіси. Баттон, мало не викинув напризволяще талант, який, здавалось жив окремим життям і таки допоміг здобути 11 подіумів. Серед них - першу перемогу в Угорщині у 2006-му.

Далі ж були два провальні сезони і демарш розчарованої “Хонди” у пік фінансової кризи. Баттон, який досі ніколи серйозно не ставився до контрактів навіть не шукав нової команди…

Лещата долі перетворили вчорашнього плей-боя у зубастого вовка, який встиг навчитись гратись із здобиччю. Дженсон знав, що вештаючись у хвості пелотону, “Хонда” широким фронтом працювала над болідом для сезону 2009 року. І терпляче не вірив, що його бос Рос Браун, мовчки спостерігатиме, як результат титанічної роботи сотень працівників припадатиме пилюкою поза трасою.

“Вовк” дочекався здобичі

В останній момент Браун вмовив японців не викидати команду на сміттєзвалище. Переконав продати конюшню йому за єдиний фунт стерлінгів. Практично з попелу на стартову решітку таки вийшла біла зграя, яка перевернула Королеву автоспорту з ніг на голову.

Зграя, роль головного мисливця у якій довірили саме Баттону. Болід “Хонди”, який опинився під грифом “Браун Джі-Пі” перевершив найоптимістичніші прогнози. Поки “Феррарі” та “Макларен” звикали до нового технічного регламенту, Баттон за кермом цього метеорита, обладнаного подвійним дифузором, здобував трофей за трофеєм. Він виграв 6 із 7 стартових гонок цього унікального сезону. І врешті-решт хлопець, який щойно ризикував назавжди зав’язати з першою формулою дострокового здобув чемпіонський титул на гран-прі Бразилії.

Вовк вхопив за горло найбільшу здобич. Однак альфа-самцю мало одного лише статусу. Йому - потрібна - повага. Баттон не мав наміру залишитись в історії пілотом, якого до титулу довіз болід. Дженсон пішов з на той момент найшвидшої команди пелотону. Баттон, який колись не вмів підписувати контрактів, прийняв чергове стратегічно вдале рішення. Він знав, що білий метеорит більше не полетить.

Дженс не побоявся податись до зграї, вірній іншому вожаку

Гроші “Хонди” закінчились. Пішов у “Макларен”, де здавалось, буде розчавлений безкомпромісним представником нової генерації пілотів Льюїсом Хемілтоном.

Тільки от “страти” ніхто так і не дочекався. Баттон довів, що його дивовижно плавний, стиль пілотування спроможний приносити команді не менше дивідендів, аніж манера напрочуд агресивного партнера. Дженс спромігся встановив у новій зграї двовладдя.

Крихти останніх сумнівів, щодо чемпіонської корони у “Брауні”, британець остаточно розвіяв на гран-прі Канади 2011-го. Титулу не може бути не гідний пілот, який попри контакт, штраф і шість візитів у бокси, в змозі піднятись з останньої позиції і виграти гонку. Там, у Монреалі Баттон здобув вражаючу десяту і далеко не останню перемогу в елітній серії. Він активно продовжує писати власну історію. Історію вражаючого відродження мало не загубленого таланту.