• укр
  • рус
Архів
Курси валют
+12°
+22° +22°
  • завтра
    +22° / +14°
  • п’ятниця
    +22° / +14°
  • субота
    +22° / +14°
youtube @24
Loading...
google @24
vkontakte @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Дивись онлайн онлайн
укр
Для можливості перегляду онлайну потрібно встановити Adobe Flash

Джордж Дженсон - це передусім органічний дизайн

Для можливості перегляду онлайну потрібно встановити Adobe Flash

100, 200 тисяч євро, яке це має значення... Хіба справжню красу можна оцінити грошима?

Не дарма ж столове срібло та ювелірні прикраси від Джорджа Дженсона - улюблені аксесуари для найбагатших і найзнаменитіших світу цього.

“Джордж Дженсон - це передусім органічний дизайн. Чистий та справжній, він водночас свіжий та впевнений. Гадаю, нашу продукцію можна описати як елегантність у скандинавському стилі”, - каже менеджер фірми Джорджа Дженсона Ґорд Рей.

Зараз Горд Рей, менеджер фірми, історія якої була написана срібними літерами, презентує майбутнє бренду Дженсона.

“Дженсон творив усе власними руками. Ось це - чудовий приклад того, чим займався Дженсон у 1918 році. Такі експонати ми продаємо й по сьогодні, в рамках колекції "спадок". А цей виріб створено в 30-х. Це період ар-деко, стиль, в який компанія поринула з головою. Ми також маємо в колекції експонат створений 1952 року Геннінгом Коппелом. Ми його жартома називаємо вагітною качкою. Це чудовий приклад скандинавської функціональності. Він й досі - один із найпопулярніших наших продуктів”, - каже менеджер Ґорд Рей.

Майстер-ювелір Джордж Дженсон заснував компанію в далекому 1904 році. Завдяки своїй продукції, фірма одразу ж завоювала серця найбагатших та найвпливовіших особистостей світу.
У ті часи більшість продукції компанії вважали авангардною. Сьогодні це вже класика, на якій виросло не одне покоління дизайнерів.

“Звісно, тут відчуваєш себе частинкою традиції. Все виходить якось природно. Адже, ми робимо речі, які творили сотні років тому. А ми й досі цим займаємося”, - каже майстер Клайс Ханстед.

Столові предмети в "Космічній Одіссеї" Стенлі Кубрика 2001 року також належать дизайну Дженсона.
Проте, що справді забезпечило світовий успіх компанії, так це годинники, такі як "браслети" дизайнерки Вів’єнни Троран зразка 62-го, року.

“Сьогодні не часто можна зустріти щось подібне на те, чим займаємося ми. Чи це ювелірні прикраси, чи годинники чи срібний посуд. Я не знаю нікого, хто б розмовляв тією ж мовою дизайну, що й ми. Гадаю, це тому що ми родом із півночі. Зі Скандинавії”, - каже менеджер Ґорд Рей.

Джордж Дженсон - справжній метр датського дизайну. І завжди ним був, певні співробітники компанії. Принаймні, останню сотню років.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter

powered by lun.ua
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО 24 Радіо 24
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2015, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук