Все більше занурюючись в соціальні мережі, такі, наприклад, як Facebook і Twitter, людина втрачає уявлення про своє місце в суспільстві, втрачає свою самооцінку і начебто б навіть впадає в дитинство, повідомляє dailymail.

По суті все спілкування в соцмережах зводиться до наївного щебету малюків, які часто говорять так: "Подивіться на мене, мамо, я зробив це". Цей феномен психологи назвали "кризою ідентичності".

Автор терміну "криза ідентичності" відомий американський психолог, професор Гарвардського університету Ерік Еріксон. Він виявив це явище під час свого дослідження "військових неврозів" у моряків-підводників.

"Криза" проявляється як протиріччя між існуючим соціальним статусом людини та вимогами, що змінилася. Така людина нездатна прийняти нову роль, яка пропонується зовнішніми обставинами, або, прийнявши її, адаптуватися до неї.