Принцип полягає у тому, що система рекламує одну публікацію з фан-сторінки щодня і гарантує її донесення до 75% місячної аудиторії шанувальників на противагу середньому відсотку досяжності аудитиорії на рівні 16%. Відтак, повідомлення на фан-сторінці з’являтиметься у вигляді рекламного повідомлення у боковій колонці, у стрічці новин та на сторінці вилогінення на сайті, а поміж того ще й у мобільній стрічці новин.

Система доступна тільки клієнтам преміальної рекламної програми від Facebook, а ціна за таку рекламу буде фіксованою й розраховуватиметься в залежності від кількості шанувальників сторінки. "Reach Generator" допоможе автоматично обрати потенційно найпривабливіші для показу публікації, а потім розміщуватиме їх на усіх доступних рекламних місцях.

Окрім того, Facebook тепер відображає опитування у мобільній стрічці новин. Користувачі мобільної версії можуть долучатися до опитувань від друзів та сторінок.

Також повідомляється, що користувачі не можуть створювати опитування самі: це стосується і додатку, і мобільної версії m.facebook.com.