Традиційно для автомобілів з кузовом "ландо" використовується м’який складаний верх в задній частині машини. Проте японська компанія вирішила використовувати для новинки прозорий полікарбонатний дах, виготовлений єдиним шматком. Товщина даху становить вісім міліметрів, а його вага — 26 кілограмів.

Над створенням унікального седана працювало бельгійське ательє Carat Duchatelet в тісній співпраці з фахівцями "Лексуса". Перетворення седана Lexus LS 600h в "ландо" зайняло більше двох тисяч годин. Насамперед розробникам довелося підсилити кузов автомобіля, що стало необхідним кроком через відсутність частини даху і стійок. Для цього були використані елементи з карбону і кевлара, що дозволили збільшити жорсткість шасі і жорсткість кузова.

На всьому шляху до місця проведення весільної церемонії гібридний Lexus буде рухатися на електротязі. Після весілля відкритий LS 600h буде виставлений в музеї океанографії Монако.