Компактвену повністю видозмінили передню частину – з'явились нові фари, бампер і фірмова решітка радіатора, як у "Фієсти" та "Фокуса". Крім того, новинка може похизуватися оригінальними дисками та модернізованою задньою світлотехнікою.

У салоні встановили нову мультимедійну систему SYNC 2, покращили звукоізоляцію і знизили рівень вібрацій за рахунок товстіших вікон та додаткової обшивки салону і моторного відсіку.

До речі, про двигуни. В оновленого компактвена їх чотири, та ще й у кількох варіантах форсувань: два турбодизелі – 1.5 (120 к.с.) і 2.0 (140 / 163 к.с.), і стільки ж бензинових – EcoBoost 1.0 (100 / 120 к.с.) та EcoBoost 1.5 (150 / 180 к.с.). Словом, на будь-який смак та гаманець. А ще автомобілю переналаштували підвіску і рульове управління.

Європейці зможуть придбати оновлений Ford C-MAX наприкінці року.