Про це йдеться у статті американського видання Foreign Policy щодо реконструкції траси М15 Одеса–Рені.

Проблема українських доріг – одна з нагальних для країни. Створення державного грошового фонду для реконструкції доріг дозволить упорядкувати цей процес і забезпечити гарантовану суму на ремонт щороку. Прем'єр-міністр Гройсман нещодавно пообіцяв, що такий фонд буде запущено протягом декількох років.

Однак поки цього не відбувається, одеський губернатор Міхеїл Саакашвілі зробив питання щодо реконструкції доріг пріоритетом незабаром після його вступу на посаду в минулому році. Проект був розділений на дві частини: реконструкція існуючої дороги і, нарешті, будівництво нової магістралі, що оціночно обійдеться в 4,6 млрд доларів, яка буде обходити сусідню колишню радянську Республіку Молдову.

З метою полегшення покрокової реконструкції магістраль була розділена на десятки окремих ділянок, на які у довільному порядку могли подавати свої заявки підрядні організації, каже Георгій Зубко, призначений Саакашвілі куратором проекту. Таку побудову роботи було введено з метою запобігти створенню монополії. Дві компанії вже працюють приблизно над 25 милями дороги, в той час як будівельні тендери на ще 20 миль вже завершено.

Введення ЄС безвізового режиму з Україною може допомогти збільшити трафік в регіоні, що, в свою чергу, зробить нову платну дорогу більш привабливою для уряду та інвесторів. "Україна може стати великим промисловим центром", – завершує статтю Георгій Зубко.