"Вже є тренди, які бачать дослідники й компанії. Зокрема, ми всі бачимо, що відбулася трансформація суспільства від споживання — консюмеризму, до патріотизму, гордості за свою країну. Тобто це вже новий тренд який називається "європейські люди", — каже продюсер Українського форуму маркетинг-директорів Ірина Бондаренко.

Українці, як і будь-які споживачі в інших країнах, готові платити за якісний продукт, за сильні бренди, за престиж, за смак, за багато інших речей. Ніхто не хоче купувати дешеві продукти і розуміти, що він купує дешевий продукт, бо не може нічого іншого собі дозволити,
— зазначає маркетинг-експерт Ігор Гут.

За останні два місяці попит на іноземні товари в Україні знизився в середньому на 20%, констатують маркетологи. Наразі, нішу яка звільнилась на 5-7%, заповнили вітчизняною продукціює. Це не так вже й мало, запевняють експерти, адже кожний відсоток дорівнює 150-ти мільйонам доларів на рік.