Компанії "Toyota" не вдалося утримати першу позицію в світі з продажу. За підсумками січня-червня лідером знову став багаторічний номер один, американський автогігант "General Motors". За перші шість місяців 2011 року продажі "GM" виросли майже на 9%, до 4,5 млн автомобілів. В результаті автоконцерн вирвався на перше місце, обігнавши "Volkswagen" (4,13 млн.) і "Toyota" (3,71 млн).

Занадто повільне відновлення американської економіки не завадило "GM" продемонструвати зростання продажів на рідному для нього ринку. Найбільш успішним виявився другий квартал, протягом якого "GM" продала в США 669 тис. автомобілів.

Втім, "Toyota" розраховує відновити виробництво вже у вересні, тобто на місяць раніше, ніж планувалося. На продажу, однак, це позначиться лише через кілька місяців, коли автомобілі надійдуть у салони дилерів. Номер два на японському ринку "Nissan" сподівається відновити виробництво на попередньому рівні в жовтні, що дозволить збільшити в цьому фінансовому році продажі до 4,6 млн автомобілів.

Європейські компанії також прагнуть наздогнати лідерів. Так, "BMW" продала в липні 2011 року на 7,6% більше автомобілів, ніж за аналогічний період минулого року. Таким чином, у мюнхенського концерну є всі шанси реалізувати заплановані 1,6 млн автомобілів. "Audi" вдалося збільшити продажі на 16%, до 106 тис. штук. "Daimler" змогла продати майже 109 тис.