"У тій ситуації, коли підприємства рахують кожен долар, ваше необдумане рішення може підштовхнути їх до прірви. Мовиться про те, що гірничо-металургійний комплекс в Україні може припинити своє існування. Чому благополучніша Австралія зараз розглядає питання про зниження залізничних тарифів і портових зборів, а ми навіть на це не можемо звернути увагу", – прокоментував Каленков рішення уряду про підняття тарифів на вантажні залізничні перевезення на 15%.

За словами експерта, світовий ринок продукції ГМК переживає кризу, яка може вдарити по українській промисловості, а це у свою чергу завдасть удару по всій економіці країни.

"В Україні такого прецеденту не було взагалі. Ми стоїмо на межі виживання. Ми стоїмо на межі колапсу в гірничо-металургійному комплексі. Це пов'язано з глобальним уповільненням економіки і надлишковими потужностями. Більше мільйона людей в промисловості залежать від гірничо-металургійного комплексу, в тому числі ті 300 тисяч осіб, які працюють на "Укрзалізниці". Бо мовиться не просто про скорочення виробництва, а про закриття підприємств. Величезна втрата вантажоперевезень – це в першу чергу торкнеться "Укрзалізниці", – Каленков.