"Незалежно від того, з яким сервісом Google ви працюєте, у вас повинна бути можливість миттєво скористатися будь-яким іншим нашим продуктом прямо в поточному вікні", — повідомила компанія в анонсі об’єднаної політики конфіденційності та умов використання.

Кожен із сервісів існуватиме окремо, проте дані в них будуть тісно пов’язані. Google повідомляє про персоналізацію пошуку, яка працює не лише на попередніх запитах, але і на поштовому листуванні, переглянутих відео та іншій інформації, яку користувач використовував у сервісах компанії.

В якості ще одного прикладу компанія наводить можливість автоматичного зіставлення порядку денного в календарі, поточного місця розташування та інформації про затори на дорогах для попередження користувача про те, що він запізнюється на зустріч.

Нові умови конфіденційності та умови використання почнуть працювати з першого березня цього року. У новій політиці прямо зазначено, що компанія може використовувати інформацію, надану користувачем для одного сервісу, в інших продуктах в тому випадку, якщо він увійде в свій аккаунт Google.

Перші кроки з "персоналізації" пошуку Google зробив на початку січня 2012 року. Компанія почала додавати в пошукову видачу результати з соціальної мережі Google+. Тоді нововведення розкритикували представники сервісу мікроблогів Twitter.

24 січня повідомлялося про те, що розробники Facebook, Twitter і MySpace представили розширення для браузера, яке "розбавляє" посилання на профілі в Google+ в пошуковій видачі Google іншими соціальними мережами. Розширення має назву „Focus on the user“ — "Сфокусуйся на користувачеві".