Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

ГПУ надала журналісту відео, яке підтверджує, що Тимошенко добровільно була в ГСУ 11 годин

16:43, 4 січня 2011 92005
Тимошенко добровільно сиділа в ГПУ 11 годин
Тимошенко добровільно сиділа в ГПУ 11 годин

Генеральна прокуратура України надала незалежному журналісту відеозапис, яким підтверджено, що 30 грудня 2010 року слідчий пропонував лідеру партії "Батьківщина" Юлії Тимошенко залишити Головне слідче управління, але вона відмовилася і продовжувала перебувати у приміщенні відомства впродовж 11 годин.

Як повідомило УНІАН джерело в Генпрокуратурі, про це йдеться у відповіді на журналістський запит незалежного журналіста Віктора Міняйла на ім’я генерального прокурора Віктора Пшонки.

За словами співрозмовника агентства, Міняйло звернувся до генпрокурора за дорученням деяких інших своїх колег з вимогою надати документальні підтвердження того, що Юлія Тимошенко 30 грудня 2010 року за власним бажанням перебувала на допиті в Генпрокуратурі упродовж 11 годин.

"До письмової відповіді на цей журналістський запит Генеральна прокуратура додала копію відеозапису допиту, з якого видно, що слідчий справді пропонував Юлії Тимошенко залишити приміщення Генпрокуратури, але вона відмовилася і сказала, що хоче залишитися і ознайомитися із справою", — повідомив співрозмовник агентства.

Джерело: УНІАН
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Дякуємо, Ваша скарга буде
розглянута редактором сайту
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук