• укр
  • рус
Архів
Курси валют
+12°
+22° +22°
  • завтра
    +22° / +14°
  • п’ятниця
    +22° / +14°
  • субота
    +22° / +14°
youtube @24
Loading...
google @24
vkontakte @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Дивись онлайн онлайн
укр
Для можливості перегляду онлайну потрібно встановити Adobe Flash

Gulfstream G450 здійснив переліт через Атлантику на біопаливі

Для можливості перегляду онлайну потрібно встановити Adobe Flash

Перший трансатлантичний переліт на біопаливі. Реактивний літак Gulfstream G450, заправлений нестандартним пальним, за 7 годин прилетів зі США до Франції і приземлився прямо на міжнародному авіасалоні Ле-Бурже.

Паризька експозиція, до слова, відбувається вже 49 раз поспіль. Це одна з найстаріших і найпрестижніших виставок у світі авіації. Баки машини заповнили звичайним керосином та біопальним компанії Honeywell, виготовленим з рижію. Це бур'ян, який може рости навіть на неродючій землі. Сам літак не потребував ніяких модифікацій, аби працювати на "зеленому" паливі.

"Якби політ відбувався виключно на авіаційному пальному, то в атмосферу було б викинуто на 5,5 тонн вуглекислого газу більше", - каже віце-президент і генеральний директор Honeywell UOP Джим Рекоск.

Ані пілоти, ані пасажири не відчули жодних відмінностей під час польоту.

"Ніякої різниці, абсолютно. Усі датчики під час польоту перебували на звичних показниках, різниці у тязі також не відчув", - каже пілот, компанія Honeywell Рон Вейт.

Головним експонатом на Ле-Бурже став експериментальний одномісний літак "Сонячний імпульс" (Solar Impulse). Чотири електромотори цього унікального апарата живляться виключно енергією сонця.

Протягом дня 12 000 сонячних панелей заряджають акумулятори літака, цього вистачає на політ вночі. Тому теоретично "Сонячний імпульс" може знаходитися у повітрі дуже довго. На авіасалон літак прилетів з Брюсселя.

"Під час польоту я використовував дуже мало енергії, приблизно стільки ж, що й маленький скутер. Акумульована енергія використовується у три етапи: дві третини потрібні для денного польоту і набору висоти до 8 000-9 000 тисяч метрів, решта - для польоту вночі", - каже пілот і розробник літака "Сонячний імпульс" Андре Боршберг.

На стабільність літака впливають висхідні потоки повітря, наприклад, від розігрітих дахів великих будинків. Тому завдання пілота - якомога швидше піднятися на висоту 3 кілометри - там рух повітря зазвичай спокійніший.

Розмах крил "Сонячного імпульсу" можна прирівняти до авіалайнера Airbus A340 - 63 метри. Маса - понад півтори тонни, крейсерська швидкість - 70 км/год.

"Ми хочемо довести, що технологію, яка дозволяє нам літати вночі без пального, можна використовувати і в автомобілях, комп'ютерах, системах обігріву. Всюди", - каже керівник проекту "Сонячний імпульс" Бертранд Піккард.

Всього Паризький авіасалон зібрав більше 2 000 учасників з понад сорока країн. Серед них - і українці. Наші співвітчизники представили середньомагістральний літак Ан-158. До слова, на Ле-Бурже це був єдиний абсолютно новий пасажирський авіалайнер.


 

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter

powered by lun.ua
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО 24 Радіо 24
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2015, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук