Швидкість стабільно дещо більше дозволеного, купа деб*льно припаркованих автівок, які ніхто не забирає і чотирисмугова автострада стає звичайною двосмуговою, бо по боках стоїть декілька найрозумніших.

Читайте також: Смертельна ДТП в Харкові: в поліції назвали причину аварії

Поїздив на таксі і склалось таке враження, що народ реально їздить не особливо за правилами, а за відчуттям. Їзда посередині між смугами, деб*льний перехід між смугами, коли захоче, почав їхати зліва і буде там їхати до кінця. Окремо "сподобались" водії на автоматиці – там просто вижимають повну швидкість, а потім намагаються похапцем гальмувати. Іноді вдається. Повороти – це взагалі окремий епізод, коли на повній швидкості входять в поворот і починають гальмувати вже під час виконання маневру, або прямо перед поворотом так, що вже не встигають – цікаво подивитись на цих водіїв взимку.

Після багатьох поїздок хотілось просто посередині маршруту вийти з машини і буркнути щось на кшталт: "Цього разу ви не здали – прийдете на перездачу!".

Позашляховики. Це окрема проблема наших доріг, коли на них є купа народу, які ментально і фізично не готові їздити на великогабаритних машинах. Там часто тупо відсутнє відчуття машини, швидкості в ній і т.п. Це, мабуть, відчував кожен, хто колись пересідав з маленької машини на велику – відчуття зовсім інші. Там навіть різне відчуття швидкості і безпеки.

Читайте також: В мережі з’явилось відео перших секунд після ДТП у Харкові

Телефон за кермом – за відчуттям, то це кожна друга машина. Сюди додається кермування однією рукою і дивна манера викручувати кермо знизу, що ніколи не спрацює в екстрених випадках. І отакі якісь дрібнички, які дуже ріжуть око, коли здавав на права в іншій країні.

Тому харківський трагедії я не дивуюсь – це типовий наслідок українського загального бардаку на дорогах та за кермом.

Автор: Антон Павлушко