Під капотом концепту прописався новітній дволітровий турбодвигун з прямим впорскуванням серії Earth Dreams Technology. Він розвиває 280 сил і працює з шестиступінчастою "механікою". Такий тандем дозволяє розігнати хот-хетч до 100 км/год швидше, ніж за 6 секунд.

Подейкують, що серійний Type R отримає потужніший агрегат - з віддачею понад 300 к.с. і 400 Н·м. А ще японці обіцяють нову адаптивну систему, яка автоматично змінюватиме налаштування амортизаторів за частку секунди залежно від дорожніх умов.

У "Хонді" сподіваються, що з таким озброєнням їхнє творіння стане найшвидшою передньопривідною моделлю на Нюрбургрингу. Зараз, зазначимо, рекорд належить Renault Megane RS Trophy-R, який влітку проїхав Північну петлю за 7:54.36.

Візуально Type R відрізняється від стандартних "Сивіків" агресивним аеродинамічним обвісом з величезним спойлером, чималими колесами і чотирма патрубками вихлопної системи.

На ринку нова Honda Civic Type R має з'явитися наступного року. Тоді й дізнаємось чи зможе гарячий "японець" побороти "француза".