У це вірить батько електромобілів Tesla та ідеолог колонізації Марсу – Ілон Маск. На думку підприємця, щонайменше два роки потрібно, аби довести до досконалості технологію і ще рік – для зміни законодавства.

Можна лише уявити, що після важкого робочого дня людина сідає у машину і їй не потрібно турбуватися про дорогу.

Або ж використовуючи громадський транспорт і не слід хвилюватися, у якому стані водій – чи не говорить по телефону, або чи не перевищує швидкість. Зовсім скоро такі фантазії стануть реальністю.

Автономність автомобілів дуже важлива. Невдовзі машина без функції автопілоту буде дивиною, — вважає Ілон Маск.

Експерти погоджуються, що у майбутньому побачити водія за кермом буде так само дивно, як сьогодні кінний екіпаж.

Читайте також: Один з найдорожчих позашляховиків помітили у Києві: з’явилися фото

Вже зараз круїз-контроль і розпізнавання дорожніх смуг – є невід'ємними функціями нових авто. Утім, це лише кроки в еволюції автопрому. Традиційні автовиробники та технологічні гіганти уже давно борються за першість у створені системи автопілоту.

Компанія Google працює над своїм прототипом 7 років. У повній секретності над власною машиною трудяться й в Apple. А Volvo, Audi та Меrsеdes обіцяють поставити виробництво безпілотних авто на конвеєр уже у 2020 році.

Технічна начинка безпілотників різних виробників приблизно однакова. Ці машини обладнані відеокамерами кругового огляду, ультразвуковими сенсорами, радарами і лазерними сканерами, також навігаційними картами для прокладання маршруту.

Утім деякі експерти вважають, до появи самокерованих машин не готова насамперед інфраструктура. Адже нові можливості виведуть на дороги тисячі людей, які до цього залишалися без дозволу на водіння — це і пенсіонери і неповнолітні і люди з обмеженими можливостями.