Електрокар Audi

Німецький автовиробник вирішив зробити акцент на водневих машинах. На міжнародному автошоу в Детройті компанія презентувала свій концепт h-tron quattro – з запасом ходу 600 км і часом заправки – 4 хвилини. Два електромотори на передній та задній осі, загальною потужністю понад 300 "коней", або 230 кВт, розженуть авто від нуля до сотні менше ніж за 7 секунд. Максимальна ж швидкість 200 км/год.

Рухають двигунами паливні елементи, які заховані під салоном і багажним відсіком, і видають сумарно 110 кВт потужності. Ще сотню кіловат дає літій-іонний акумулятор, який служить головно для прискорення і перезаряджається щоразу як тиснути на гальма. Плюс до всього – тепловий насос у салоні та сонячні панелі на даху здатні забезпечити до 230 ватт енергії або ж додаткових тисячу кілометрів пробігу на рік. Про плани на масове виробництво свого водневого дітища компанія поки мовчить.

Читайте також: Як виглядає замаскований телеекран, перший безпілотник-важковаговик

Інноваційний суперклей

MesoGlue – розробка вчених із Бостонського Північно-Східного університету – ідеально скріплює металеві поверхні між собою чи з іншими матеріалами при кімнатній температурі.

Клейка речовина складається з мікроскопічних наностержнів з металевою серцевиною. Одні з них покриті індієм, інші – галієм, і наносять їх на поверхні порізно. Після контакту цих хімічних елементів утворюється рідина, яка своєю чергою взаємодіє з металевим осердям наностержнів і швидко застигає. Міцністю така склейка не поступається зварювальному чи паяльному шву. Технологія, сподіваються її творці, отримає широке застосування, приміром, у електроніці.

Робот-дрон у формі сфери

Мультикоптер Fleye. Його лопаті сховані за спеціальною захисною оболонкою, а зіткнувшись із перешкодою, апарат плавно "обтікає" її та повертається в попереднє положення. Летюча сфера розміром з футбольний м’яч. Тримати рівновагу їй допомагають трьох-осьовий акселерометр, гіроскоп та магнітометр.

Серед іншого технічного "начиння" – приймач супутникової навігації GPS, двох'ядерний процесор, Wi-Fi та HD-камера. Запас лету на одному заряді акумулятора – 10 хвилин. Керувати дроном можна дистанційно за допомогою смартфона, також "летюче око" підтримує режим автопілота. Диво-дрон зібрав на Kickstarter’і понад 300 тисяч у євровалюті, за мінімальну комплектацію розробники просили 600 євро.