Доступ до інтернет-банкінгу взагалі має бути безперервним та безпечним, наполягають клієнти фінустанов. Вони прагнуть швидкості при обробці платежів та зменшення бюрократичних та паперових процедур.

У Union Standard Bank кажуть, що задовольнити усі потреби підприємців може лише якісне і продумане до дрібниць обслуговування бізнес-процесів клієнта. За словами заступника голови правління Union Standard Bank Ольги Гулькової, банк зараз розробляє такий пристрій, і в серпні буде готовий представити його ринку.

Лише деякі банки, що прагнуть відірватися від традиційних уявлень про ці фінустанови, прагнуть удосконалювати придумане, налагоджувати комунікацію, а відтак і встановлювати довготривалі партнерські зв’язки зі своїми клієнтами.