За словами Короленка, завданням і метою російської влади є те, що їм потрібно, аби дітям з дитинства вкладати, що події 2014 року — це закономірний процес, процес повернення Криму до рідної держави, до Росії, Крим повернувся "в рідну гавань".

Повний випуск програми "Крим. Реалії" дивіться тут

Дітям закладається так звана "імперська" парадигма історії Криму — Крим був завжди російський,
— розповідає старший науковий співробітник Українського інституту національної пам’яті.

Кандидат історичних наук каже, що всі угоди, які Росія підписувала і в яких йшлося про треті сторони, чи то Україна, чи інша країна – добре відомо, чим насправді всі вони закінчилися.

Ми живемо в інформаційний час, коли є Інтернет, і яка б пропаганда не була спрямована на "промивання мізків" та знищення знань, особливо кримсько-татарських школярів, – це буде зробити складно, адже в них інше виховання і вони добре знають свою історію,
— говорить науковець.

Він додав, що історія — це та база ідентичності, що має бути в кожного громадянина, який себе вважає громадянином тої чи іншої країни.