Йому тільки 36 років, а резюме просто рясніє впізнаваними логотипами. Тут і підрозділ Пентагону, Motorola і Google, а віднедавна ще й Airbus. Що ж такого вміє українець, аби за ним полювали найбільші корпорації світу.

Почнемо з початку – з освіти. Син тернопільського математика довго не вагався у виборі вишу – просто обрав кращий – Масачусетський технологічний університет, спеціальність астронавтика.

Після здобуття диплома працював дизайнером літаків та дронів. Дуже швидко талановитого юнака помітило агентство Міністерства оборони США, яке відповідає за розробку нових технологій для американських військових.

Там Єременко працював над удосконаленням дизайну військових систем захисту. А паралельно вів ще один проект – розробку спеціальних сателітів, у яких численні модулі функціонують завдяки бездротовому зв’язку.

Саме цей досвід виявився ключовим, коли українця запросили у компанію Motorola. Він очолив проект, який розробляв перший у світі модульний телефон. Ідея полягала в тому, аби користувач самостійно складав свій телефон – тобто на каркас кріпив дисплей, клавіатуру, камеру чи додаткову батарею.

Це дозволило б простіше замінювати застарілі чи поламані модулі, замість того, щоб купувати новий пристрій. Коли Google викупив Motorola, українець опинився серед топ-керівництва пошуковика.

Та вже у 2015 році Єременко повернувся до того, з чого й починав – до аерокосмічної галузі. Він очолив інноваційний центр авіа гіганта Airbus. Українець секретів не має і вже коротко описав кілька проектів, над якими зараз працює. Перший – це створення таксі-гелікоптерів. Зараз якраз міркують над здешевленням перевезень.

Читайте також: Як український проект може відкрити нову епоху в дослідженні Марса

Другий проект – створення літального апарата зі штучним інтелектом, що долатиме значно більші відстані. У третьому проекті українець прагне зробити перебування в літаку комфортнішим, аби пасажир не був прикутим до сидіння.

І останній – розробка програмного забезпечення для автоматичного написання юридичних контрактів, так щоб можна було не звертатися до нотаріусів. Адже друга освіта Єременка – правознавство. Не минуло й року, як керівництво Airbus підвищило українця до посади головного технічного директора.