Як повідомляє AIN.ua, документ забороняє розсилку спаму, встановлює порядок роботи операторів з контент-провайдерами і усуває деякі "трюки" з тарифікацією мобільних послуг.

Документ забороняє і кінцевим користувачам, і операторам розсилати спам. Правила також регулюють надання контент-послуг – тепер оператор зобов’язаний до початку надання контент-послуги повідомити абоненту про її назву і тариф, а також дати можливість безкоштовно підтвердити свою згоду (протягом 12 секунд).

Згідно з новими правилами, якщо є технічна можливість, то споживачеві потрібно відразу повідомляти про суму списаних за послугу коштів. Оператору забороняється надавати послугу без згоди споживача, в той час як раніше контент-послуги взагалі не регулювалися.

Оператори зв’язку також зобов’язані давати абонентам можливість зберегти абонентський номер при зміні мережі (послуга MNP – Mobile Number Portability). Поки що у Нацкомісії по зв’язку немає готових документів, які визначають, як технічно здійснюється ця послуга.

У тому, що стосується тарифікації мобільного зв’язку, оператори не мають права встановлювати плату за з’єднання, брати плату за послугу, якої абонент не замовляв, і переводити внесені на рахунок абонента кошти в бали, бонуси тощо.