Завдяки спонсорам, які долучилися до організації, вдалося підвищити і стандарти спортивного свята, і обслуговування та безпеку учасників. «Біг – це найдоступніший вид спорту в світі, а тому мені б хотілося, щоб всі бігали», - каже титульний партнер марафону, голова спостережної ради "Банку Національний кредит" Андрій Оністрат. Він переконаний: через те, що марафон є культовим видовищем, все більше людей з року в рік долучатиметься до цієї спортивної події.

Подібного добиваються й генеральний партнер марафону, керівник компанії Rozetka.ua Владислав Чечьоткін. «ми всі бачили чи знаємо, як люди живуть закордонном, і як проводять час, а саме у колі сім’ї чи займаючись спортом, а не з пивом у руках та перед телевізором. Тому ми й прагнемо цього досягти і внашій країні». За словами Владислава Чечьоткіна, все більше людей починає займатися спортом, адже розуміють, що без здоров’я не буде майбутнього.

Широка бігова програма Київського міжнародного марафону дозволила активно пропагувати здоровий спосіб життя не лише професійним марафонцям, а й пересічним шанувальникам бігу різного віку та спортивної підготовки.