Справа у тім, що за нинішніми правилами в перший день будь-якого ралі пілоти стартують у тому ж порядку, в якому розташувалися в загальному заліку.

Така ситуація ставить у програшну позицію лідера чемпіонату, та в меншій мірі його головного переслідувача, адже цей дует розчищає трасу для конкурентів, що стартуватимуть після них. Це ж стосується і другого та третього дня змагань, під час яких на кожному з допів першим стартує той хто лідирує на етапі.

Керівник Citroen Ольвьє Кеснель зазначив, що саме такі правила завадили поборотися за перемогу на ралі Йорданії Сабестьяну Льобу та Мікко Хірвонену.

Мовляв, у Citroen ще до гонки спрогнозували, що ці хлопці опиняться позаду своїх партнерів по команді - Себастьяна Ожьє та Ярі-Маті Латвали.

Нагадаємо, що саме за таким сценарієм усе й відбулося. Міжнародна автомобільна федерація з розумінням ставиться до пропозиції учасників WRC, однак має намір спершу провести ряд консультацій, а вже тоді роздумувати над зміною регламенту. Команди ж наполягають, аби правки були внесено вже до наступного етапу - ралі Сардинії, яке стартує 5 травня.

Відтак цілком ймовірним є повернення до правил, якими в чемпіонаті користувалися до 2008 року. Тоді пілоти з першого і до останнього дня гонки стартували у зворотному порядку загального заліку, лідер якого в бій йшов останнім з учасників.